Kraftfull dröm utan dess liknelse.



Vilken besynnelig dröm jag haft inatt. Så kraftfull och jag känner mig fortfarande helt påverkad av den. Jag drömde att jag stod i en ring omsluppen av en massa kvinnor som skulle hjälpa mig bli gravid. Få bort hindrena som stod i vägen på nåt sätt. Helt plötsligt förvandlas kvinnorna till nåt som mer liknar en blandning av schaman/häxa och ande. Ögonen blev vita och kvinnan som stod mitt framför mig liksom svävade framför mig,  och rabblade en massa ramsor och drog ut nåt ur mig och föste nåt annat emot mig. Jag var livrädd samtidigt som jag i drömmen intalade mig att det är inget att vara rädd för, låt det bara ske. Men jag skrek, högt och primalliknande. Jag måste ha skrikit högt, nu får jag inte veta det för min sambo hade ju redan gått till jobbet när jag vaknade. Detta var en av de kraftfullaste drömmar jag haft på sista tiden. Jag tänker defenitivt måla ner den...Undra vad den betyder. Mamma tror det har att göra med att jag släpper all rädsla inför mina farhågor angående barnafrågan. Kanske har hon rätt men det känns som att det är nåt annat också. Men vad?
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Tess

oh, vacker bild...

kan ju stå för hur mycket som helst, min första tanke är att

...du har så många omkring dig som stöttar och vill väl att det är bara att tuta och köra...som din mamma säger du vågar släppa nu, bara vara och då blir du så harmonisk att det kanske bara löser sig därigenom...



jag hoppas...



en cirkel brukar ju stå för "circle of life" och att man är fullkomlig, hel....



om man ser dem som en mur så står ju muren för ett hinder i utvecklingen, men kan ju också symbolisera skillnaden mellan två medvetandetillstånd, och så är väl läget ganska så klart för dig just nu tror jag?



oj det var många nivåer i den drömmen...



kram T

2009-02-25 @ 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0