Mens på G?

Känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst. Imorses  vågade jag knappt gå på toaletten för rädslan  att den skulle komma var så stor. Men det gjorde den inte. Skönt!
Dessutom är det ju alldeles för tidigt. Ska fortsätta att ta det lite lugnt men har ju en hel del arbete som väntar, redovisning av vårt projektarbete på Högskolan, arbetet på mitt arbete, måla klart tavlorna till utställningen samt städa upp här hemma. Det ser för tillfället ut som ett bomnedslag. Har inte haft orken att hålla tipp topp nu när jag mått såhär och det är väl okej ändå. Även om jag grämer mig och går och småsvär över mig själv på grund av det, emellanåt.
Vikten står idag än så länge still - samma som igår (alldeles för mycket), ingen feber men fortfarande svullen och lite värk främst vid högra äggstocken. Det var ju den som var allra störst så det är väl naturligt kanske. Brösten är också svullna och ömma särskillt bröstvårtorna. Får se till att ha mjuka bhs på.

Idag kommer min älskling hem från sin kära mor. Ska bli skönt att få kramas med honom igen. Det är tomt här hemma utan honom men samtidigt var det nog det jag behövde. Att få vara hemma själv , för nu har jag ju börjat att måla. :)

Nu ska jag ta fram dammsugaren, så det blir lite fräschare här hemma iallafall. Idag ska jag ju fika med min vän Katrin och sedan så ska jag och Moa planera redovisningen.

Tjingeling!

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad skönt att det inte kom någon mens.

Ni kanske behövde en liten "mini" break från varandra så du kom igång med din målning.

Önskar dig en skön Söndag med fika :)



Kramar

2009-02-01 @ 12:48:53
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0