Fredag den 13...Mensen kom



Fruktansvärd menssmärta hela natten och i morses kom den, mensen.
Om det ändå hade varit en vanlig mens så hade det inte kännts så
ledsamt och obehagligt.
Men det är vetskapen om att i allt det här blodet ligger embryot
som skulle bli vårt barn....................
Alla förhoppningar vi hunnit få, att nu kanske det äntligen ska bli vår tur.
Men nej, det var det inte! Det känns så jobbigt det här.
 Vet inte hur jag ska orka gå igenom fler liknande prövningar.

Ska ringa till Su och höra hur man går vidare...................:(
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Lilla J

Beklagar! Jag vet precis hur du känner dig nu. Jag är inte skrockfull för fem öre men att det gick åt helvete för oss båda just denna dag kan ju ses som ett tecken. =(

Kramar

2009-02-13 @ 18:06:43
URL: http://livetsvillervalla.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Jag lider verkligen med dig gumman..

2009-02-14 @ 11:04:15
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0