Febrig..

Känner mig febrig och konstiga saker kommer ut. Vill inte total äckla er med intima detaljer. Men jag har då aldrig skådat nåt sånt här förut. Kanske är det Crinone gelen som utsöndrar någon substans efter ett tag eller vad är det här? Ringde till Su men de kunde inte svara utan bad mig ringa till IVF mottagningen tidigt imorgon bitti. Så länge det inte kommer någon mens så är ju embryot iallafall kvar. Men mensvärken sitter fortfarande i. Men det har det ju å andra sidan gjort när jag varit gravid också. Hoppas, hoppas nu på det bästa. Bara 7 dagar kvar tills jag ska testet. Ska verkligen försöka hålla mig tills dess även om det nu hade blivit en alldeles underbar födelsedagspresent den 8:e. Men om det skulle visa på ett negativt svar så skulle jag gå under jorden och inte titta upp förrän mardömmen tog slut.

Idag blev jag klar med högskolautbildningen. Fy faan vad skönt. Känns helt underbart. Nu kan jag koncentrera mig på utställningen, mediala utbildningen samt mitt vanliga arbete. Ja förutom sambolivet och bebisbestyret.

Tar två panodil och går och läger mig en stund.
Tjingeling.

Nu har jag pratat med IVF och barnmoskan tror nästan helt säkert att det är Crinone gelen som kommer ut. Men jag behövde inte vara orolig för det viktiga ämnet har ändå kommit fram och gelen utfört sin uppgift. Kan vara att jag inte rört på mig tillräckligt och då klumpar det ihop sig. Tycker att jag rört mig men i och försig inte som jag brukar då jag haft såna kramper. Inte idag dock. Känns skönt.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: T

jag har aldrig haft så säker mensvärk som när jag var gravid efter min IVF....





kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,kram,

2009-02-06 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0