Brun flytning...

Happ! sitter tyst och uppgiven efter att ha varit på toaletten och precis upptäckt en liten brun blödning( flytning) Kalla det var du vill. Gammalt blod. Inte mycket men ändå. Fortfarande feber, huvudvärk, molande värk i magen.
Så jag antar att testet visade alldeles riktigt och att jag nu bara kan invänta mensen och missfallet är fullbordat.
Verkligen jätte uppmuntrande!! verkligen INTE!!

Är så jävla trött på allt det här nu. All stress runt omkring har säkert orsakat det här förbannade missfallet!
Jobbet! Hm kan inte ens uttrycka i ord hur besviken jag är på mig själv som inte bara kunde låta jobbet sköta sig själv utan min medverkan. För en gång skull!!
Sen att samtidigt vid sidan om jobbet haft högskolestudier, det extra jobbet som jag fått sköta på min andra halvtid som sjukpensionär...............................stress, stress, stress, stress JAG FÅR JU INTE GLÖMMA STRESSEN MED ALLT MÅLANDE INFÖR UTSTÄLLNINGEN NÄSTA VECKA.
NÄEH, MEN DET SKA BLI SÅ TREVLIGT OCH UPPPIGGANDE ATT VISA UPP ALLA DESSA GRAVIDA KVINNOR, FOSTER OCH BEBISAR JAG HITTILLS HAR HUNNIT MÅLA. Se in i allas ögon och förklara att nej, jag är inte gravid. Nej, tyvärr så är min kropp helt Fucked up!! Men visst är de fina tavlorna..Särskillt den mörka den med alla tårarna ovh förtvivlan för att inte glömma det brustna hjärtat, mina brustna förhoppningar. Självklart ska jag fläka ut mig själv på konstväggen. Se här är jag: Den misslyckade mammawannabeen.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nänä, du är inte misslyckad, glöm det!!!

Du kanske känner dig misslyckad ,men det är en helt annan sak.



Min mormor sa till mig innan vårt IVF försök, "den dagen kommer då ett barn väntar på sin plats på jorden hos er,du kan bestämma dig för att du vill ha barn,men du kan inte bestämma när den är redo att komma..."

Jag förberedde mig så för dagen D att testa att det redan känns som jag varit i din situation, glöm inte att VI VAR DÖMDA ATT MISSLYCKAs, det fanns ingen chans sa de...nu är jag tvåbarns mor..mot alla odds...glöm inte det...



kram T

2009-02-12 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0