Myskväll med mamma

Igår bakade jag och min mamma pepparkakor. Hon är ju för goer. Hon tyckte vi kunde göra detta så jag inte bara skulle ligga och kolla upp i taket och bli deprimerad. Inte riktigt hennes ord men det var det hon menade :)
Så efter att vi proppat i oss lite julkäk så startade vi igång vårt projekt med änglar och stjärnor. Det blev många skratt och vi har ju samma sjuka humor.
Mamma berättade hur det gick till kvällen när jag föddes och roliga saker som hände när jag var liten. Vissa saker kan jag inte återberätta ha,ha de får förbli en familjehemlighet ;) Ha,ha
När jag var liten så höll min pappa på med fotboll han var med och tränade damlaget. Ett år när han fyllde år så hade tjejerna busat med honom och satt ut en annons i tidningen om  att hans bil var till salu för ett vrakpris. Det ringde folk oavbrutet och tillslut så sa mamma till pappa att han fick ljuga och säga att bilen var såld. Visst, men sen gick han på toaletten och jag svarade i telefonen. (vet inte hur gammal jag var men antar att det bara var några år....hoppas jag). Så nästa gång det ringde svarade jag:
- Pappa sitter och skiter och bilen är såld! Hej då!

Ha,ha det är humor det....

Så vi bakade pepparkakor, skrattade, och kollade sen på Idolfinalen. Mamma var ju helt såld på Erik så hon röstade på honom och älsklingen röstade på Calle. Själv kunde jag inte bestämma mig för vem jag igentligen tyckte, så jag lät det bero. Båda är duktiga på sitt sätt.



Jag och min mamma. Ha,ha

Pepparkaksbaket var en rolig grej i sig. ha,ha så sjukt kul hade vi. Vi gjorde änglar och doppade vingarna i vit choklad. Vissa änglar fick silverkulor och vissa valde vi att inte ha det på. Men älsklingen han fick alldeles egna änglar med bröst. Ha,ha jag tror inte att han hade lika roligt som vi men bröst tackar han ju inte nej till :)
Typist karlar!



Se så fina de blev, våra chokladdoppade änglar.



If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Linda L-Å

Ser smaskigt ut, jag tror jag tar hela klanen o våldgästar... ;-)

2009-12-13 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0