Fynd från wikholms utförsäljning.

Förra helgen och idag så fyndade jag, min mamma och syster på Wikholms lagerutförsäljning. Vi åler antagligen dit imorgon också för då reas det ut till en väldigt billig penning. Kolla bara in den här mega stora ljuslyktan som jag köpte för endast 150kr. Ute i butikerna ligger den mellan 5-600kr.
Höjd ca 80cm och bredd 40cm.
Blockljusen som är 20cm höga fyndade jag på Netto för 20kr st.


Ett litet ihopaplock från en del av allt jag köpte. Jag köpte 8 olika krukor för sammanlagt 170kr,
en massa julgranspynt för 1kr st (köpte ett tjugotal guldstjärnor och guldstrån),
tre fyrkantiga porslinsfat - alldeles gratis och den stora fruktskålen alldeles gratis. Det ni!! Det kallar jag fynd det.
Här under är foton på några av de andra krukorna jag inhandlade för bara 5kr st.




Igår hämtade vi babyboxen från babyproffsbutiken. En blöjhink med påsar till, vi köpte tre extra förpackningar med 50kr rabatt. Alla små slantar som går att spara in på är välkommet. Vi fick en massa reklam från diverse olika ställen och en pytteliten napp. Ursöt! Men vi inhandlade även den här gulliga mjuka dressan för 150kr i st 50. Vi måste ju ha lite mer kläder med oss till BB.

Dress inköpt på babyproffsen.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0