Fyndrunda

Nu har jag varit och fyndat runt med min mamma och syster. Först var vi ute i Ellos butiken och där fyndade jag tre bebisdressar för endast 25kr st. Visst kanske ser ut som killkläder men blått kan man faktist ha till både flickor och pojkar. Sånt där bryr jag mig inte om, det är ju bara att ha till lite söta acessoarer ifall det skulle bli en flicka. Två av dressarna har söta blöjfickor. Åh jag kunde inte motstå dem. Se själva.
storlek 54 på blöjbyxedressarna och st 62 på den randiga dressen med huva.


Kolla in så bedårande. Åh, vad jag längtar nu.

Sen åkte vi in till stan och kollade glasögonbågar. Jag skulle igentligen bara vara med som smakråd åt min syster men det slutade med att jag beställde tid för en ny synundersökning och bokade två par bågar. Ni ska få se dem när jag får dem om typ 2-3 veckor. Allt som allt för endast 1800kr. Visst är det billigt för undersökning plus två par glasögon. Jag brukar annars gå till en annan glasögonaffär men nu kunde jag inte motstå när priset gjorde sådan skillnad.

Sen tog vi oss en fika, en väl behövlig då jag endast fått i mig frukost under dagen. Så min mage kurrade och jag började bli matt och illamående. Det är viktigt med mattiderna nu för tiden har jag märkt.

Efter fikat så fyndade vi loss på diverse klädreorJag fyndade en vit vanlig långärmad t-shirt som jag kan ha att växa i och en jätte fin grå lång t-shirt. Även den i stor storlek. Lika bra att vänja sig antar jag. Jag lär ju knappast bli mindre. Imorses försökte jag få på mig jeansen som jag kunde knäppa för ca 2 veckor sedan. Idag kunde jag inte ens dra upp dragkedjan. Ha,ha dem passade på låren och över baken men magen - ja, den har ökat i omfång. Mysigt. Längtar tills den är ännu lite större. Då ska jag ta fina fotografier på mig och älsklingen. Som ett minne av den här tiden.

Men efter att ha gått i affärerna så fick jag ont i magen igen och i bäckenet och slutryggen. Då säger mamma att jag kanske har fått foglossning och att jag bör kolla upp detta då jag redan har problem från start med rygg och bäcken. Jag hoppas verkligen inte att det är foglossning. Jag menar hur vanligt är det att få det redan i fjärde månaden?! Det vore just min "tur" det, hur kommer det att sluta då jag blir större och påfrestningarna för rygg och bäcken ökar ytterligare. Kommer jag ens att kunna gå? Jag måste ta upp detta med barnmorskan på tisdag. När jag kom hem så satte jag på mig mitt bäckenbälte som jag har haft sedan säkert 7år tillbaka. Strax efter att jag blev påkörd den andra gången, då small det till i mitt bäcken. Tur att jag hade sparat bältet eller korsetten kanske man kan kalla det. Känns skönt just nu iallafall.

Nu är älsklingen iväg och hämtar pizza åt oss, jag är inte sugen på det men han ville så gärna äta det idag så okej då. Men på vägen dit så fick han springa upp med en påse bullar och piroger till mamma. Tyckte hon kunde behöva det. Vi kommer ändå inte äta upp allt det ensamma. Mamma ska skicka med en pärm med mönster på olika mammakläder. Det ska bli roligt. Nu kan jag äntligen bli lite kreativ och ha fina mammakläder som ingen annan har. Jag ska försöka sy själv men måste nog be mamma om lite hjälp.eh..mycket hjälp..)

Tjingeling ! nu kommer pizzan.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Hoppets låga

Ååh, vad söta kläder du hittade. Å billigt. :)

Mamma kläderna var ursnygga, lycka till, hoppas de blir bra! ;)

2009-08-05 @ 21:13:37
Postat av: Malin

Vad gör man för att få en sådan leverans? Jag älskar piroger men tycker aldrig jag har tid att göra sådant själv. Vilka underbara mönster det var på kläderna :-) som du vet älskar du o jag samma typer av kläder, jag tycker du skall köra på tyget med runda ringar på byxorna, det underbara glada 60-talet skulle jag vilja säga (fast jag inte var född då) Puss på Dig, Malin.

2009-08-06 @ 07:36:47
Postat av: Linda

Glöm inte kläder till mamma också ;) Spana in Nicole Richies nya linje med mammakläder från a pea in a pod, jättefina!

2009-08-10 @ 18:13:47
URL: http://www.billiga-mammaklader.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0