inte en skvallerblogg

Min blogg är till för oss som: går eller gått igenom ivf-behandlingar, ofrivillig barnlöshet, graviditet, mödravårdsbesök,  konstälskare, för den som är intresserad av andliga ting, hälsa, natur, pyssel, vackra texter och andra liknande kategorier.

Den här bloggen är alltså inte en skvaller spalt. Om jag skrivit något som sårat någon så är jag inte mer än människa än att vi reder ut det och jag raderar inlägget. Värre än så är det inte.

Så tyvärr för er som trodde att ni skulle få läsa smaskigt skvaller i min blogg..ni får gå och inhandla en allers eller hänt i veckan istället.

Ha en underbar dag.
Tjingeling.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0