Lårhöga stövlar & babybodys


499kr på skopunkten.

Idag inhandlade jag ett par mörkbruna lårhöga stövlar. De var jättefina på. Jag tänker ha dem till bröllopet tillsammans med en beigeguldig klänning ala 70tal. Mamma och jag ska sy till den lite bara. Äntligen vet jag vad jag ska ha på mig. Bröllopet är ju på lördag. Snacka om att vara ute i sista stund. Har ju så mycket andra tankar i mitt huvud nu. Igår målade jag klart bröllopsstenarna som ska fungera som bordsplacering. De blev jättefina. Skrev alla namnen i lila färg med vita highlights på svarta släta stenar. Ulle har nämnligen lila som färgtema  på deras bröllop. Sen skrev jag färdigt bröllopstalet jag ska hålla för dem. Men den kan jag tyvärr inte visa ännu här på bloggen då de kanske läser den iförväg och det vill jag ju inte. Hoppas nu bara att jag klarar av att stå och hålla talet utan att böla. Alla dessa gravidhormoner har gjort mig så himla blödig. ha,ha.



Vi fick en present av min svärmor idag. ¤ underbara bodysar till bebben. Hon har garderat sig genom att köpa två av varje. Så det passar villket kön det än blir. Så himla gulligt av henne. Visst är de fina och så små. Åh, vad jag längtar nu.

If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Trollpackan

Jättefina! det finns så himla mycket fina babykläder, du kommer säkert att shoppa mycket sen;)

Stövlarna var också fina, och du kommer att vara jättefin på bröllopet!

kramen

2009-08-31 @ 08:35:22
URL: http://www.trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

Stövlarna var super snygga.

Baby kläder finns det så mycket fint att välja mellan man blir helt salig (iaf jag) när man går på barnavdelningen :)



Kram

2009-08-31 @ 10:14:32
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Martina

Apsnygga!!! :D

2009-08-31 @ 18:59:23
URL: http://www.twoeyesonesoul.blogspot.com
Postat av: Sofie

Skitsnygga stövlar!

Skopunkten kan minsann ibland :)

2009-09-12 @ 10:37:31
URL: http://htt://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0