v. 14 träning

Veckans träning. V.14

Måndag:vilodag

Tisdag:
Kype 3,4 km morgonpromenad.

Onsdag:
Kype 5,7 km

Torsdag:
Pickesjön runt (en 45minuters rask promenad)

Fredag:
vilodag

Lördag:
Först en eftermiddagspromenad ute på Hoffsnäs/Torpa med älsklingen.
Sen gymmet. Power plate hela kroppen - förlängda tidsintervaller sen Styrketräning axlar, armar, rygg, mage.

Söndag:
En Ridtur med gång, trav och galopp. Herregud jag undrar om jag någonsin kommer kunna hålla ihop benen igen !! ha,ha Snacka om bra träning. Det var mellan 15-18 år sedan jag red sist. DEt här ska jafg börja med igen. Hur kul som helst och vilka underbara djur.

Bilder från veckans promenader.


Från i onsdags:



Mitt inne i skogen står den här stubbmannen.


Tänk att få bo så här..Mitt i skogen i ett litet falurött torp. Underbart. En dag!


När stormen "Gudrun" härjade loss försvann det en hel del träd här.


En strömmande bäck mitt inne i den djupa skogen. Visst är det vackert och rogivande.


Solen är underbar. Jag älskar det här fotot.


Vart tog det här planet vägen?


Efter min egna promenad var det dags för Picassos. Vi gick ner i skogen bakom vårat hus och strövade runt.


Vi fann en jättestor fårticka. Vacker!


Foton från i torsdags, Pickesjön. Här såg jag de första tussilagona :)


Se hur sjön sakta men säkert smälter halva sjön är fri medans den andra hälften fortfarande står fast.



Ännu en fårticka hittad ute på Hoffsnäs i lördags.


Underbar natur ute på Hoffsnäs.



Från i söndags. Mitt absolut bästa träningstips!


Svarten....underbar!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0