Imorgon gör vi ett nytt försök.

Skrivet 6/4 - 2009

Nu har jag precis gjort en chackrameditation och fortfarande sååå mycket tårar som kommer. Det finns mycket att hela inuti min kropp. Men det känns bättre och bättre för varje meditation. Imorgon är en viktig dag för mig och min sambo. Jag hoppas vid gudarna att det hjälper till med meditationen och att jag lyckats få bort de blockeringarna som stått ivägen för en graviditet. Imorgon klockan 13 sker ET. Första försöket nu med ett fruset embryo. Hoppas att något av våra fyra ägg klarar en uppvärmning. Ja det var allt för stunden. Håll tummarna.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: jocke

håller båda!!!

2009-04-07 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0