I väntan på ägglossning (ÄL)

Fortfarande ingen ÄL, vad konstigt jag undrar varför den är så försenad. Kan det vara så att jag kanske inte får någon överhuvudtaget? Näeh, den visar ju ändå halva stickan blå men ingen stegring sker ju. Hur många dagar ska det ta. Det blir ingen ET på fredag i alla fall. hm, skumt.
Jag funderar mycket på gårdagens mediala utbildning. Där en av mina guider var en ängel som kom med en bebis. Vill hon lämna tillbaka den eller tar hon den ifrån mig? Eftersom det var glädjetårar hon fällde så antar jag att hon ger tillbaka den till mig. Kanske är den ofödda bebisen vårat embryo som väntar på att bli tillbaka satt. hoppas, hoppas.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0