Bögsex istl för HLR instruktionsfilm...hm, så det kan gå!

Ha,ha snacka om att jag har brutit ihop på jobbet idag. Jag ska ju som sagt ha min första hlr-utbildning idag och bestämde mig för att kolla igenom alla filmerna innan. Och vad ser jag?? Bögsex istället för instruktionsfilm för hjärt och lungräddning.....Sabotage kallas väl det. Ha,ha vilken jäkla tur att jag kollade igenom filmerna innan jag visade upp dem för biblioteksdamerna...Så pinsamt det hade blivit. Jag ringde till Hlrstiftelsen och det visade sig att jag inte var ensam, en till stackare hade också fått fel film. Eller Tja fel och fel på dvdn står det att det är en hlr-film. Men nån har bemödat sig med att spela över det innehållet och satt dit bögporren istl. Ha,ha. Jag gapflabbade och hon i luren gapflabbade. Det är tur att du har humor sa hon. Ja, svarade jag tur att det var jag som fick den och inte någon högkristen äldre tanta. ha,ha...Nu ska jag gå in och hålla kurs - utan film. ;)

Hon skulle skicka den riktiga filmen till mig. Jag frågade om jag skulle retunera gay-filmen till henne...hon skrattade och sa att jag kunde slänga den. Men den kanske kommer väl till pass nån gång. Vi kanske ska ha sex tema på jobbet någon gång. Ha,ha
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Mofs..helt enkelt

skrattar Jaja det kanske hade typ att kunnat dubba filmen med din text då..eller..näää jag tror inte det va?? det var nog bäst att det blev utan film skrattar igen



Kul blogg-jag hittade hit från Trollpackan :)

2009-04-14 @ 20:29:05
URL: http://mofs.bloggagratis.se
Postat av: Martina

Skulle vilja veta vem det är som har spelat in det ;)

2009-04-15 @ 01:38:09
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0