Varför tar det så lång tid?

Nu har det gått långt tid sedan vi hört något från Amosi eller Sahlgrenska. När Posten damp ner i brevlådan idag rusade jag ner med en inbillad känsla av att det skulle finnas ett brev där från sahlgrenska, men ICKE! bara räkningar och reklam. Suck! Varför tar det så lång tid? Är det så många par som ligger före oss i kön? Försöker att tänka på allt annat och gudarna ska veta att jag har fullt upp nu men tydligen inte för fullt upp för att mota bort dessa tankar om barn. Ser nyfödda bebisar överallt. Min vän Linda har också fått en liten flicka precis, hon smsade ett foto på den lilla och hon är så söööt. Gud vad jag längtar. Jag längtar så det gör ont!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0