Känner mig ...

Känner mig krasslig och febrig, hoppas det går över till ikväll. Ska ju jobba och då vill jag ju  vara alert och glad. Ska ta mig en tripp till Apoteket och inhandla lite Losac, alvedon och Folsyra tabletter. Borde nog köpa in lite vitaminer, inför hösten. Mensen var konstig den här månaden, för några år sedan varade den rikligt i 10 - 12 dagar (det vart hemskt). Nu varar den i ca 3dagar, jag undrar varför. Kan det ha att göra med fertiliteten eller är det ännu en inbillning jag går och oroar mig för?
 Läkarna har ju sagt att allt ser bra ut men ändå håller jag på att vrida ut och in på mig själv för att finna felet. Suck! Blir så trött på mig själv. Jag anstränger mig för att tänka positiva tankar men jag får nog anstränga mig lite till. Angående mensen den här gången: vågar inte ens tänka att det kanske skulle kunnat tagit sig den här gången, så jag tänker inte gå igenom samma procedur en gång till. Blir så himla ledsen när stickan visar att jag inte är gravid. Bättre att bli positivt överraskad iså fall. Men jag tror inte att det är något men jag kommer ihåg att när jag var gravid så hade jag blödningar den första månaden men å andra sidan så vart det ju ett utomhavandeskap. Kanske berodde på det men har hört att det kan vara så att man har blödningar trots att man är gravid. Nej, men jag känner mig inte gravid, inga ömma bröst, inga tecken så varför hålla på att tortera mig själv!? Det är sååå jobbigt det här! Varför kan det inte bara ta sig - naturligt?! 

Nej! usch, nu blev jag deprimerad igen. Bäst jag tar på mig skorna och går ut lite så jag kommer på andra tankar.
Tjingeling!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0