Påverkas mina hormoner av fastan?

Uscha! Känner mig inte alls i form idag. Inga kläder passar, känner mig bara eländig. Imorgon ska jag gå och köpa en fastekur. Eller det där andra reningskuren. Brukar må mycket bättre efter att ha fastat. Energin kommer tillbaka, känner mig mycket gladare och piggare för att inte prata om fräschare. Förhoppningsvis så försvinner även de oklädsamma extrakilona som jag lagt på mig det senaste året. Kanske borde ta reda på om det påverkar mina hormoner på ett ogynnsamt sätt inför IVF-behandlingen. Det var en vän till mig som sa att det kunde göra det. Vill ju inte förstöra något. Jag ska ta och ringa till dr Amosi imorgon.  Ska även ta kontakt med sjukgymnasten igen och försöka få lite ordning på min nacke. "Whiplash"kulan är jättesvullen nu och den är öm. Konstigt nog verkar det som att den svullnar vid stressiga situationer. Sen måste jag ju stärka upp ryggen inför en eventuell graviditet. Komma igång med min styrketräning igen - Ett måste!

Jag ska försöka se framåt, tänka positivt. Även om det är svårt!
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0