Nej! Jag är inte gravid jag är bara fet!!

Smyger mig till Apoteket, köper ett pregtest.
Inväntar morgonen...Säger inget..
Går upp kissar på stickan....väntar på svaret...
Vad händer?
Mensen kom samtidigt som jag väntar på svaret..
Jag går tillbaka in till sängen.
Säger  - Jag blöder.
Besvikelsen är nu total...känner mig värdelös!!
Ledsen är bara förnamnet på hur jag känner mig.
Varje dag på jobbet får jag höra frågan,
- Är du gravid el grattis el att någon tar mig på magen och tittar undrande på mig..
-Nej! Jag är inte gravid jag är bara fet!!

Det gör så ont inom mig.... Jag önskar inget hellre men det vill sig inte..
VARFÖR?
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag kan förstå din känsla om orättvisa. Det finns sådana som får barn och sedan väljer bort dom.



Det skulle aldrig du göra, därför är det orättvist att det är så svårt för dig. Jag hoppas verkligen det går vägen, av hela mitt hjärta.

2009-03-22 @ 17:34:50
URL: http://twoeyesonesoul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0