Inte steril och ingen endometrios.

Åh vad skönt..
Min läkare sa att allt såg prima ut...Jag har inte endometrios..
Lite konstigt dock för det har de ju sagt att jag haft innan.
Ja,ja men en gång fick jag ju informationspapper inför min stundande streliliseringsoperation.
Snacka om att jag fick panik då. Jag skulle i själva verket "bara" ta bort en bit (en sk konisering) av livmodertappen. För det hade utvecklats cancer där. Tur att det finns cellprovskontroller.
Jag gjorde en idag..Nuförtiden går jag på regelbundna kontroller för att kolla så att cancern inte kommit tillbaka. Men det ser bra ut.
Min mamma fick livmodercancer och har opererat bort alltihop...Kan ju vara ärftligt sånt där..Fya..
Adel (min läkare) sa att det enda som hindrar mig från att bli gravid är att jag vill det så gärna..'
Han sa åt mig att relaxa mer... Om jag inte blivit gravid innan sommaren så ska jag tillbaka för att spola äggledaren. Den som jag har kvar.....
Hm, måste lära mig att relaxa nu då..
okej..hur gör jag det?? 
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0