Usch!


Usch! idag har det varit jobbigt! Jag är så tankspridd och klumpig att jag skäms över mig själv. Jag känner inte riktigt igen mig själv och det känns inte roligt alls. Idag när jag skulle försöka lägga in en tröja längst uppe i skåpet så lyckas jag på något sätt att få loss hela skåpsluckan som i sin tur föll rätt in i pannan på mig....Grrrr aj,aj...................det gjorde ont. Det gick inte hål men jag såg hur bulan växte så jag skyndade mig att kyla ner pannan med is. Tur det annars hade jag väl inte sett klok ut. Ha,ha
Efter en stund bestämde jag mig för att göra en ungspannkaka med fläsk i. Så jag startar ugnen till 225grader och ställer in plåten med fläsket i ca 5min. Sen öppnar jag luckan och tar ut plåten, häller i smeten och tar sen tag i plåten utan grytvantar...åh..jäklar det var varmt.... klumpig som få idag.
Ska ta fram syltburken för att fylla på den och tappar hela alltet som tur var i handfatet, men ändå. Vad händer med mig?!

Kanske börjar behandlingen verka mer nu för jag har haft så himla ont i magen och helt plötsligt fick jag lite blödningar och huvudvärken...känns som om någon spännt fast mitt huvud i ett skruvstäd idag. Inga alvedon hjälper det är bara att påminna mig själv om varför jag gör det här och sen bita ihop. Det går över.............hoppas jag.
Helt plötsligt från ingenstans börjar jag att gråta...smyger in i sängkamman för att gömma mig. Jag skäms lite för hur jag beter mig just nu. Efter en stund kommer min sambo in och undrar varför jag gråter. Jag svarar helt ärligt att jag inte vet varför mer än allt bara känns jobbigt just nu och att jag inte känner igen mig själv. Han påminner mig om att det beror på att jag håller på att nedreglera mig och att det är kroppens sätt att reagera.
Jag vet ju detta och igentligen är det väl inte så himla jobbigt än så länge iallafall...men idag är en sådan dag då jag hellre kryper ner under täcket och kryper inte fram förrän imorgon...
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej och en god fortsättning till er.

Ja vissa dagar går ingenting som man vill eller tänkt sig.. Kan mycket väl vara så att det är en liten bieffekt av din behandling.. men i slutändan kommer det säkert något gott utav det :)



Kram

2008-12-27 @ 19:49:26
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0