Utmanad!!


Årets sista dag och jag har blivit utmanad av Trollpackan.

Utmaningen handlar om 6!


Mina 6 favoritprogram:


  • En dokumentär på Zone Reality som handlar om en rödhårig kvinna som utforskar olika "världar" , medium, wodoo,vit/svart magi, hemsökta ställen, regressionterapi, spöken, andar...Ja allt som intresserar mig, förutom Wodoobiten - det kan kvitta. Har valt att själv arbeta med det goda. Är inte mycket för att genom svart magi påtvinga någon något..antar att jag vuxit upp. Värre var det för si sådär en 10-12 år sedan...men det var då= ett avslutat kapitel!!
  • Det okända
  • Prison Break: följer snyggingarna slaviskt varje vecka..ha,ha
  • Tv4 morgontv.....avslappnande program till morgonkaffet.
  • Mannen som talar med hundar.
  • Inredningsprogram (kan inte välja: Thomas & Simon, Extrem Home-makeover,äntligen hemma etc..etc.)

6 saker jag gjorde igår:

  • Tittade förskräckt på mig själv i spegeln...Varifrån kom alla dessa pletor?
  • Var på Blå Stjärnans djursjukhus och inhandlade  näringsrik mat till Picasso...
  • Matade Picasso i omgångar med spruta...tills slut åt han lite själv...skönt det.
  • bloggade
  •  Sprayade min ena näsborre med Synarelan...
  • Kramades med min Sambo (stackarn, han har det inte lätt nu med en klimakteriekossa hemma...ha,ha)

6 favoritrestauranger:

  • Hemma (tycker ju bäst om vanlig husmanskost)
  • Ulles kök (min kock vän är en jäkel på att laga gott käk)
  • Utomhus vid någon öppen eld eller grill....all mat smakar bäst ute i det fria!
  • Spice & Rice
  • Thai pat
  • Min systers kök.......mums filibabba! :)

6 saker på min önskelista:

  • Att jag blir gravid!!
  • Att min lilla katt Picasso tillfrisknar.
  • Att min sambo och jag alltid kommer att älska varandra så här som vi gör nu!!
  • Harmoni i själen
  • Att jag äntligen får upprättelse från försäkringsbolagen (Har väntat nu i 11år, Whiplashskador) 
  • En fortsatt bra hälsa
  • Att alla människor får ett drägligt liv.
  • Fred på Jorden.

6 personer jag utmanar: 


If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0