Mens igen???

Jag antar att detta är normalt i och med synarelans sätt att verka. I början av behandlingen stimulerar Synarelan äggstockarna till att producera de kvinnliga könshormonerna för att först efter 2-3 veckors behandling upphöra med produktionen. Detta används i syftet att uttnytja den hämmande effekten på äggstockarna och på så vis undvika spontan ägglossning och ett för tidigt bildande av gulkroppar.

Men innebär det att man som i mitt fall få mens hela tiden med mensvärk och allt. I natt hade jag en jäkla mensvärk och i morses så kom den igen mensen!? Jag har ju precis haft mens, det var ju därför behandlingen med SYnarelan blev tidigarelagd...Jag förstår ingenting, jag ska ringa till IVF och höra om detta är normalt. För i bipacksedeln står det ingenting om att det skulle orsaka kraftiga blödningar. Men det är ju såååå typist mig att inget är som det brukar. Bara att gilla läget antar jag. eller?
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0