Dag 2

Natten var jobbig, har vridit och vändt mig tusentals gånger. Fick aldrig någon ro. Antar att allt kretsar runt ivf-starten. I morses ringde jag till SU och fick tala med en sköterska där angående spraystarten och den alldeles för tidiga mensen. Som tur var så var allt lugnt ocg jag gjorde rätt som började igår kväll och ska nu fortsätta med sprayen tre ggr dagligen. Det förändrar inte våran planering, utan allt kommer att ske som bestämt.
Skönt!! Nu är vi på gång. Jag antar att det är alldeles för tidigt att känna någon skillnad rent kroppsigt eller psykologiskt på så här kort tid. Det enda jag känner är en slags nervositet med fjärilar i magen hela tiden. Skum känsla, jag kan närmast likna den med en förelskelsekänsla. Precis så där underbart nervös man blir när man för första gången ska träffas på tu man hand. Allt känns bra ialla fall, det svider lite i näsan bara men det är ju övergående och beror ju endast på att jag alldeles nyss tog kvällens sista spray. Längtar så tills den dagen jag står med ett positivt graviditetstest och ska berätta och visa det för min sambo :).....Ler av bara tanken................vi kommer att grina i flera timmar, av lycka!
En dag snart är vi förhoppningsvis där.
If i wanna here from an asshole, i fart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0